poniedziałek, 29 czerwca 2015

Warsztaty u Ani - Kurs kod Anje :-)

W sobotę bardzo mile spędziłam czas na warsztatach u Ani Koroszewskiej. Temat warsztatów był, "Sole Patynujące".., czyli takie czarowanie-postarzanie z pomocą specjalnych środków do tego przeznaczonych.
Wreszcie będę umiała zrobić rdzę (ale nie tylko) na moich tworkach. ;-)
Poniżej zdjęcia zegara zrobionych na warsztatach.

                                                                  * * *

U subotu sam bila na kursu kod Anna Koroszewska. Učili smo se kako sa pomoću specijalnih sredstava učiniti da naši radovi, iako novi, izgledaju na stare.
Evo i slika sata kojeg samo radila na tom kursu.

                                                                  * * *






Pozdrawiam Wszystkich!   * * *  Pozdrav Svima!

5 komentarzy:

  1. Miałam ochotę na kurs u Ani, ale niestety czas nie był łaskawy dla mnie :-(
    Zegar prezentuje się super !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Dziewczyny warsztaty u Ani. Aga, na pewno Ania jeszcze będzie we W-wie, Aiden, nie wiem jak w Twojej okolicy, ale pilnuj, pilnuj... Ja jestem bardzo zadowolona. Ania dla każdego znajduję czas, by podejść, wytłumaczyć, odpowiedzieć na wszystkie pytania... Na prawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa ta zabawa u Ani musze tam zaglądnąć - wspaniała praca powstała w tej rdzy - buziaki ślę Msrii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marii, też Cię serdecznie pozdrawiam!

      Usuń