piątek, 2 października 2015

Na niebiesko - Malo plavog

Bardzo lubię niebiesko-białe wzorki. Od dawna przymierzałam się do uzbierania kolekcji naczyń ze wzorem cebulowym, ale jakoś zawsze uzbierane pieniążki przydawały się bardziej na coś innego. No i nic w domu z naczyń tego typu nie mam.
Ale, (zawsze jest jakieś ale) dostałam kiedyś od jednej kochanej Dziewczyny serwetki ze wzorem cebulowym i te serwetki teraz mi się bardzo przydały. Tym sposobem stałam się właścicielką dwóch ciekawych butelek w niebiesko-białe wzorki. :-)

                                                             *         *         *

Od davna mi je bila želja da kupim sebi za kuću neki komplet suđa sa plavim uzorcima. Komplet nisam kupila, ali sam zato dekorisala sebi ove dvije flaše sa plavim uzorcima.
Tako, eto, sad imam djelomično ispunjenu želju. ;-)








Pozdrowienia dla Wszystkich!          *        *       *        Pozdrav svima!

21 komentarzy:

  1. Kajuś, bardzo urokliwe te butelki! Serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne butelki, same już mają piękne kształty, a Ty ładnie je podkreśliłaś tymi motywami. No i moje ulubione kropki - super :)
    Odnośnie ramki na pudełku odpowiedziałam u siebie w komentarzu, gdyby była potrzeba, to służę pomocą :)
    Pozdrawiam! Słonecznego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kejti! Już lecę zobaczyć do Ciebie. :-)

      Usuń
  3. Piękne butelki, dużo uroku dały im te maźnięcia farbą ( ja tak nie umiem )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kochana umiesz na pewno. Pokażę kiedyś jak robić takie kropki, to nic trudnego. pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczności. Niebieskości są najpiękniejsze i jeszcze w Twoim wykonaniu. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne butelki ;)
    Bardzo lubię ten wzor, a już dawno nic takiego nie zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe butelki ;-)
    Pozdrawiam słonecznie(taką jesień lubię)
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, kochana, ja też, oby jak najdłużej była taka słoneczna i ciepła. Pozdrowienia dla całej Waszej Rodzinki!

      Usuń
  7. U siebie nie przepadam za tym kolorem, ale za to u innych uwielbiam!!! Świetnie zrobione, już czuć klimat. Jak uzbierasz dużą kolekcję to będzie to widok nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buteleczki,bardzo mi się podobają :) Motywy rewelacyjne! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Peninio! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. o jakie ładne niebieskości :-)
    pozdrawiam serdecznie
    ivonesca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwuś, dziękuję bardzo za odwiedziny! Cieszę się, że się spodobało. Pozdrowienia dla całej Waszej rodzinki!

      Usuń
  10. Faaajne buteleczki. Tak to jest "szewc w podartych butach chodził" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chodzi, chodzi. Mi to nawet w nich do twarzy. :-)))

      Usuń
  11. Cześć Kajuś, zginął mi Twój blog z obserwowanych ale juz to poprawiłam. Butelki choć bez maziajek bardzo są Kajkowe. Wyglądają jak inspiracja stara porcelaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś! Dzięki, że o mnie pamiętasz. :-***

      Usuń