czwartek, 12 listopada 2015

Ikona i bombka - Ikona i kuglica za bor


Powstała dla mojej Przyjaciółki z Chorwacji.
Długo nie mieliśmy kontaktu, ale jak to w życiu bywa, że prawdziwych Przyjaciół poznaje się w biedzie, tak w "biedzie", odnalazła się i moja dawna Przyjaciółka.
Nie długo ikona poleci do mojej Mamy, a Mama wręczy ją naszej kochanej Dobrej Duszyczce o pięknym imieniu Mira.

                                                  *             *              *

Ikona napravljena za moju Prijateljicu iz Hrvatske.
Dugo nismo bile u kontaktu, ali kako ono kažu, na muci se poznaju junaci, tako nas je baš muka ponovno približila. Moja draga Mira, na čije dobro srce sam uvijek mogla računati...


                                                   *              *               *

A tutaj już bombka medalion. Nie długo pokażę tutoriał jak samemu taką bombkę zrobić.

*     *    *

A evo i kuglice, medaljona za bor. Još malo, pa ću pokazati tutorijal kako se pravi takva kuglica.



Pozdrowienia dla Wszystkich!!!                             Pozdrav Svima!

14 komentarzy:

  1. Ikona piękna jest!
    Bombka bardzo ładna, lubię ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się stęskniłam Kajko za Tobą
    Co u Ciebie słychać
    Piękne wyroby
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldi, Kochana, dzięki Bogu, wszystko u nas dobrze. Było troszkę przejść zdrowotnych, ale jest już opanowane. Dzięki za pamieć!

      Usuń
  3. Piękna ikona a bombka urocza...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ikona. szkoda, że nie zdjęć na zbliżeniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No niestety, nie ma zbliżeniowych zdjęć. Jakoś mi się wydawało, że nie ma co tutaj przybliżać...

      Usuń
  5. Cóż za piękna ikona... Mam wielki sentyment do wizerunków uśmiechniętej Mateczki. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, też pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękna ikona i bombka:-)
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Haniu! Pozdrawiamy Was też!

      Usuń
  7. Piękna ikona! Śliczna bombeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ikona! Śliczna bombeczka :)

    OdpowiedzUsuń