poniedziałek, 14 grudnia 2015

Lampion i talerz - Lampion i tanjur

Bardzo spodobał mi się talerz który robiłam z koleżanką, więc zdecydowałam, że muszę zrobić drugi bardzo podobny. No bo, wiadomo, że drugiego takiego samego nigdy nie uda się zrobić. Mimo tego, że materiały te same, każdy kolejny wychodzi inaczej.
Do talerza dorobiłam bardzo prosty lampion.
Razem wyszło tak.

                                                     *     *     *

Pošto mi se svidjeo tanjur koji sam radila ranije sa mojom prijateljicom, odlučila sam da napravim još jedan sličan tome. Kažem, sličan, pošto iako koristimo isti materijal, nikad isto ne ispadne. Uz tanjur sam uradila i takav jednostavan lampion, asve skupa izgleda ovako.









Pozdrowienia!  Pozdrav!

16 komentarzy:

  1. jak zwykle piękne cieniowania na talerzu a konturówkowe dekoracje dopełniły całości. Buziole ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świąteczne dekoracje.
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, nie tylko ten talerz ale i poprzedni, i kuferek i ikona, wszystko gustowne i dopracowane. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aldonko, cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  4. Kajko jak zwykle cudowności zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki aldi, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Bardzo lubię wypukłe zdobienia na decoupage, więc powyższe prace Kajko i mi przypadły do gustu. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, szczególnie talerz mi się spodobał. Bardzo świąteczny i te detale - rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gocha, cieszę się, że się Tobie podoba.

      Usuń
  7. Przepiękny. Dopełniłaś ten motyw idealnie!

    OdpowiedzUsuń