piątek, 18 grudnia 2015

Szal, lekki jak mgiełka - Šal, lagan kao perce i proziran kao magla

Z cieniutkiej, lekkiej włóczki z domieszką moheru, zrobiłam na grubych drutach taki zwiewny, lekki jak mgła duuuży szal. Robiłam go z dwa miesiące, prawie dzień w dzień dłubiąc coś przy nim.
Z uwagi na to, że jest bardzo lekki, a jednak jest to szal, musiał być szeroki i długi. Ma 80cm szerokości i 1,70cm długości.
Jest bardzo milutki w dotyku i mimo swojej lekkości cieplutki.
Oto on.

                                          *      *      *

Na debelim iglama od tanke vune, koja u sebi sadrži moher, napravila sam ovaj lagani ali veliki šal.
Baš zbog toga što je lagan i mekan morao je biti veliki, jer pošto je to šal, morao je biti i topao i takav kakav sam planirala, takav je i sipao.
Evo ga.




Pozdrowienia!    Pozdrav svima!

8 komentarzy:

  1. Kajeczko, znowu mi się chce za druty zabrać.
    Widać na zdjęciach lekkość i to, że jest milutki w dotyku. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, zabieraj się, koniecznie. Buźka!

      Usuń
  2. Ależ zdolne łapki;-)
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami
    Dziękuję za piękne życzenia świąteczne
    i wzajemnie Kochana dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaaadny :) Szkoda, że nie można go troszkę poprzytulać, by poczuć tę wełenkową miękkość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszedł już do ludzi, ja też już go nie przytulam. Ale włóczkę taką samą w lekko innym odcieniu zamówiłam, coś chyba jeszcze zmodzę. Tym razem może dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, żeby robić na grubych drutach:-)
    a ja się męczę na cienkich :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na cienkich to też można, tylko efekt będzie inny, no i długo się robi, bo wolno przybywa. ;-) Mi się tak spodobało, że coś kolejnego z takie włóczki, na grubych drutach planuję. Tylko szukam dobrego wzoru. Dzięki Marzenko za odwiedziny!

      Usuń