piątek, 4 grudnia 2015

Warsztaty u mnie w domu ;-) - Zajedno sa mojom prijateljicom

Mam dobrą Znajomą, Justynkę. Nie dawno zadzwoniła, że potrzebuje mojej pomocy.
Ponieważ, jak swojego czasu do niej dzwoniłam z takimi samymi słowami a Ona od razu przyjechała, to jasna sprawa, że teraz zareagowałam tak samo.., no troszkę inaczej, bo było, przyjeżdżaj. ;-)
Okazało się, że miała za zadanie wykonać własnoręcznie jakiś prezent na Święta. Zakupiła nawet do tego celu własne serwetki, klej, bombeczki, ramkę, farby...
No i nam się zrobiły takie jednodniowe warsztaty decupuage. Justynkę tak wciągnęło, że powiedziała, że w domu z dzieciakami zrobią swoje własne bombki.
Prace które pokaże powstały wspólnie z Justynką.

                                                   *        *        *

Moja prijateljica, Justina, zamolila me da joj pomognem da napravi za poklon par sitnica. Slike koje pokazujem predstavljaju naše zajedničke radove.







                                             Pozdrowienia!                        Pozdrav svima!

13 komentarzy:

  1. Śliczne prace.
    Szkoda, że mam daleko do Ciebie.
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kochana! Jakbyś coś potrzebowała, to napisz, ile się da pokaże i wytłumaczę tutaj. O wszystko można pytać! Ja też uczyłam się z pomocą innych. A Ty Haniu już bardzo dużo wiesz i spokojnie to wszystko co ja robię potrafiłabyś sama zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jest takie wspólne tworzenie :) A talerz jest PRZEPIĘKNY!!! Niesamowicie klimatyczny, aż poczułam zapach świąt :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace...cudowne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Talerz nr.1! Cóż... połączenie zdolnej uczennicy i utalentowanej nauczycielki daje świetne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie świąteczny talerz :-)
    pozdrawiam
    ivonesca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwuś Kochana, dzięki Ci serdeczne! Pozdrowienia dla całej Waszej rodzinki!!! a dla ciebie spóźnione, ale serdeczne życzenia urodzinowe!!!

      Usuń
    2. dzięki, dzięki :-)
      pozdrawiam
      ivonesca

      Usuń