niedziela, 27 grudnia 2015

Z prostej serwetki - Jednostavno

Przykład jak z prostej serwetki można zrobić całkiem fajne, wesołe  bombki. Na pierwszy rzut oka, serwetka taka sobie, ale po ukończeniu, bombki mi się nawet spodobały.
Serwetkę kupiłam TUTAJ
Średnica bombki - 11cm

Primjer kako sa jednostavnom salvetom možemo napraviti prilično lsimpatične i vesele kuglice za bor. Na prvi pogled salveta je bila dosta obična ali kad sam završila posao, kuglice su mi se čak svidjele. :-)



Pozdrawiam! Pozdrav!

16 komentarzy:

  1. A gdzież Ty mi się Kajeczko zapodziałaś?????
    Co prawda przygotowywałaś nas do zmiany, ale jak widzisz ja długo przetrawiam informację i koniec konców dopiero dziś zorientowałam się , ze Skarbnicy już nie ma w necie :( Na szczęście wujek google wyciągnął pomocny adres i tak trafiłam tutaj :)
    Zanim przekopię się przez te kilka miesięcy, w czasie, których nie próżnowałaś, minie kilka dni :))))
    Tymczasem podziwiam śliczne bombki. Powieszone na choince z pewnością dodały jej uroku.
    Pozdrawiam poświątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betinko Kochana jak miło Cię widzieć!!! No widzisz, znalazłaś mnie. :-***

      Usuń
  2. Tak niekiedy bywa, że z nieciekawej serwetki cudeńko wychodzi.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności!
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Haniu, pozdrawiam serdecznie całą Waszą Rodzinkę!

      Usuń
  4. Czasem to co proste daje wspaniały efekt bo liczy sie oryginalny pomysł. Bombki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z przedmówczynią. Wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te momenty, gdy z takiej niekoniecznie interesującej serwetki wychodzi naprawdę fajna praca :) Twoje bombeczki potwierdzają to. Lubię dawać szanse niekoniecznie pięknym serwetkom :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń