wtorek, 2 lutego 2016

Bluzkę robię... - Pletem dalje...

Nic w temacie decoupage nie robię. Dziergam sobie jakaś bluzkę, taką jakaś, że tak powiem, z głowy, bo wszystko sama wymyśliłam. Dlatego jeszcze nie pokazuje, bo nie wiem jakie wyjdzie, hehehe. Do zrobienia mam jeszcze rękawy, więc nie długo się okaże co to mi po głowie chodzi. :-)
  A żeby nudno Wam nie było pokaże troszkę zdjęć zimowych. Krótko trwała w tym roku i śniegu dużo nie było, ale dla nas lepiej, bo łatwiej na spacery wychodzić.

                       *     *     *

Pletem neku majičicu. Ostalo mi još rukave da ispletem, pa da vidim što će mi od svega toga ispasti.
U međuvremenu stavljam malo zimskih slika. Snjega više nema, pa da se malo prisjetim.



















Pozdrawiam! Pozdravljam!

7 komentarzy:

  1. Piękne zimowe zdjęcia. Widzę, że na dobre wsiąkłaś w robótki na drutach. Decoupage zaniedbujesz:)))
    Buziole z Przytulnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, zaniedbuję to mało powiedziane. Ja się go chyba zrzekłam. :-)))) Buziaki!

      Usuń
  2. Następne cudeńko się szykuje :-)
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! Ale to się dopiero okaże. :-)) Pozdrawiamy Was też!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia z aury zimowej.Zapowiada się ciekawy wzór bluzki ,która robisz.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia z aury zimowej.Zapowiada się ciekawy wzór bluzki ,która robisz.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń