czwartek, 21 kwietnia 2016

Farby kredowe z "Domowych klimatów"

Od Agi z Domowych klimatów - KLIK ;-) dostałam na próbę farby kredowe. Taki zestaw, szara i biała farba, plus wosk.
W zapasach miałam do ozdoby pozostawionych troszkę rzeczy i padło na pudełko. Może, tak nie do końca padło, ile pomysł miałam "podrzucony" przez moją Znajomą. Chodziło o kolory i wzór kwiatowy.
Sama nie wiem, czy ja jakaś dużą różnice w pracy z farbami kredowymi widzę, czy nie. Mogę tylko napisać, że z farbami kredowymi pracowało mi się bardzo dobrze, pięknie się malowało, łatwo szlifowało, farby są bez zapachu, łatwo zmywalne, a woskowanie to cała frajda, w dodatku wosk pięknie pachnie. Jak widać na obrazkach, efekty można osiągnąć jakie tylko się chce, więc spokojnie i z czystym sumieniem do pracy polecam. :-)
Oczywiście powstało pudełko w Kajkowych mazajkach, bo to mój jeśli tak można to nazwać, ulubiony styl.
A Wam, jak się podobają te farby na już gotowym produkcie???







Pozdrawiam Wszystkich!

8 komentarzy: