piątek, 15 kwietnia 2016

Równolegle ;-) - Istovremeno

Równolegle z poprzednią chustą dziergałam czy szydełkowałam (nie wiem jak się mówi) ten szary szal dla kogoś z mojej rodzinki.
Oczywiście, jak zrobić, znalazłam na Youtubie. :-)
No i wreszcie mam coś co przypomina szydełkową robotę. ;-)
Szal je bardzo długi i dosyć szeroki, taki w sam raz aby się nim ogarnąć jak siedzimy w fotelu i czytamy książkę. Mam nadzieję, że moja kuzynka będzie zadowolona. Kolor sama wybrała.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!




Te dwa ostatnie zdjęcia dla porównania jak słońce i inne podłoże dają inny efekt. :-)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko! :-) Całość jest pokazana jak zrobić, nawet początkujący da rady, bo pięknie pokazane. strasznie się cieszę, że na to trafiłam w Necie.

      Usuń
  2. Piękny! Lubię szydełkowe sploty przypominające serwety

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały szal !
    Kuzynka na pewno będzie bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Kajko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal jest cudowny.Wzór piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. You Tube ma moc. Pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ma! Muszę powstawiać adresy skąd się uczyłam.

      Usuń
  7. Mało, że efektowny, to jeszcze bardzo przydatny :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja najbardziej takie przydatne prezenty lubię robić. :-)

      Usuń
  8. No, no, no pięknie :-)
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń