poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Wiosenna szydełkowa chusta - Proljetna heklana marama

Jako początkujący szydełkowiec, co to do nie dawna szydełka nie umiał trzymać, stwierdzam co następuję:
Jak mi się udało, to KAŻDEMU z Was się uda!!!! Warto się odważyć i zrobić coś wyjątkowego dla siebie, lub kogoś bliskiego! Namawiam Was Wszystkich, szydełka w dłoń i do dzieła!!!! :-)
Wzór do tej chusty i jak ja zrobić można znaleźć na Youtubie, pod nazwą Virus shawl.
Moja chusta w najdłuższym miejscu ma 155cm długości i wysokość 75cm.
Szydełkowałam szydełkiem 3,5 a włóczka to Greta Multi Natura, zużyłam 2 sztuki.

                                                                       *    *    *

Kad je meni uspijelo uspjeće svakome, ko kao i ja do ne davna nije znao ni da heklaricu drži u ruci.
Kako napraviti ovu maramu imate na Youtube, tražite pod Virus shawl.
Heklano heklaricom broj 3,5 a vune mi je trebalo 200g.










12 komentarzy:

  1. Lubię wszelakie chusty! Twoja jest zachwycająca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna chusta :-)
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo że nie w moich kolorkach to bardzo mi się podoba :-)
    pozdrawiam zdolną bardzo dziewczynę ;-)
    ivonesca

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem uzależniona od chust, szali i apaszek. cudna

    OdpowiedzUsuń