niedziela, 25 czerwca 2017

Mazajki

Tysiąc lat temu ;-) nazwałam moje stworki tego typu mazajki. I jakoś od tamtego momentu pierwszych moich prób mazajkowych, choć minęło tyle czasu, wciąż jeszcze lubię tworzyć rzeczy w takim stylu.
Co prawda, tworzę już coraz rzadziej, ale zawsze jak się za to zabieram cieszę się, że dano mi się było zabrać za takie mazajkowanie, bo przydatna to umiejętność i dla mnie i dla tych których obdarowuję moimi stworkami.  Radość jest podwójna, a przecież to wielki dar radować się i móc komuś radość sprawić.
A więc dziękując za wszystko Temu od którego wszelkie Dobro pochodzi, pokazuję małe mazajkowe pudełko.





Pozdrawiam serdecznie Wszystkich którzy wciaż jeszcze znajdują czas i chęci aby zaglądać na tutejsze skromne zakątki. ;-)

16 komentarzy:

  1. Pamiętam... Kajka-Mazajka. :)))
    I pięknie pomazałaś to pudełeczko.
    Bardzo fajne przejścia kolorków.
    Ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miki - pomyślałam o Tobie, zajrzałam - jesteś. Jak dobrze :) Pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu też o Tobie myślałam, wczoraj i dzisiaj. Wygląda na to, że myślami się ściągamy! :-)Buziaki i kciuki trzymam za Ciebie!

      Usuń
  3. Fajne mazajki :-)
    Pozdrawiam
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu Kochana, jak miło Ciebie znowu u mnie gościć! Pozdrawiam bardzo serdecznie całą Waszą piękną Rodzinkę! :-***

      Usuń
  4. A pamiętam jak tysiąc lat temu wertowałam twojego poprzedniego bloga i czytałam go od samego początku... Zawsze mi się te mazajki podobały i dobrze, że czasem wracasz do ich tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna szkatułka. Pozdrawiam Kajuś serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. halo, halo, i ja jestem :-)
    czasem zaglądam ;-)
    pudełko mazajkowe bardzo ładne :-)
    pozdrawiam całą rodzinkę
    ivonesca

    OdpowiedzUsuń
  7. Kajko, jesteś niekwestionowaną mistrzynią mazajek!

    OdpowiedzUsuń